2011. december 15., csütörtök

Bemutatkozunk

Horákné Kovács Mária vagyok, elég régen végeztem, tanító, szurdopedagógia szakos tanár végzettségem van. A váci Cházár András Többcélú Közoktatási Intézményben www.chazar.hu dolgozom, ez az intézmény az országban elsőként vállalta fel a hallássérültek oktatását. Történelmet, biológiát és természetismeretet tanítok 5- 10 évfolyamokon. Semmiféle informatikai végzettségem nincs. Másfél éve kerültem szorosabb kapcsolatba az interaktív táblával, most minden időmet azzal töltöm, hogy ez a kapcsolat egyre mélyebb legyen. Hogy miért jöttem ide? Arra gondoltam, itt is tovább mélyíthetem az informatikával kapcsolatos ismereteimet. 

Tóth Renáta vagyok (http://ygeneracios.blogspot.hu). 2008-ban végeztem a PTE-PMMIK-n és 2012-ben a PTE-TTK-n. Több olyan képzésben is részt vettem, ahol az informatika különböző ágaival ismerkedtem meg. A tanítás mellett élénken foglalkoztatnak azok a kutatási témák is, amelyek az elektronikus médiumok, a számítógép, az internet használatához kapcsolódó egy–egy hétköznapi probléma mélyebb vizsgálatát tűzik ki célul. Az utóbbi években lehetőségem volt szerzőtársként több kutatásban is részt venni. 2011-ben az Ötletes Pedagógusok Társasága: „Megosztó pedagógus – megosztó iskola 2011 díj” pályázatán elnyertem az 1. helyezést középiskola kategóriában. Továbbá a "November Online Közösségi Tanára" címet is a Műszaki Kiadó pályázatán.

Simon Gábor vagyok, a felsőnyéki Deák Ferenc Általános Iskola és Óvoda Tagiskolájának (http://felsonyek.tabooola.hu/) vezetője. 1986-ban végeztem Pécsett mat-fiz szakon. Informatika tanári végzettségem nincs, csak tapasztalatom, plusz kettő felsőfokú OKJ-s info. Jelenleg informatikát tanítok 4-8. osztályokban. Most éppen újra tanulok a BME-n a közoktvez szakon. Szakdolgozatom kapcsán kerültem kapcsolatba ismerkedtem meg alaposabban a webkettővel. A témalistában szereplő informatikai témákra konzulensem azt mondta, hogy lerágott csont. Na erreföl találtam egy olyan témát, amitől majdnem elájult :-), mikor leadtam a szakdolgozat címét: A Web 2.0 hatása a közoktatásra. Alcím: Kiaknázatlan lehetőség? Végül elfogadta és elfogadtatta, ezért köszönet neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése